Los bericht bekijken
Oud 20 november 2019, 08:11   #8
Champ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
als je op de internationale fora rond kijkt zijn er echt meer dan voldoende voorbeelden van fina en duta gebruikers die gezonde meisjes en ook gezonde jongens kregen (ook op dit forum trouwens; een paar jaar geleden nog iemand op duta met een jongen). dat moet ook wel, vooral fina heeft miljoenen gebruikers waarvan een groot deel in de levensfase zit dat mensen kinderen krijgen.
voor zover ik weet is er nergens in de wereld ooit ook maar één geval bekend van een baby met een defect dat direct aan een vader slikkende fina/duta toegeschreven kon worden. iemand die het beter weet mag me corrigeren. er zijn zeker wel een aantal gedocumenteerde gevallen bekend van problemen bij een moeder die tijdens (een deel van) de zwangerschap slikte.

maar goed, uiteindelijk allemaal leuk en aardig, maar wie weet ben je de uitzondering. het is je eigen afweging (trouwens niet alleen wat betreft fina, maar wat betreft een hele hoop beslissingen over wat je wel en niet tot je neemt als je een kind probeert te krijgen) waar je zelf mee moet kunnen leven.
Gezocht maar niet gevonden. Laat gerust wat voorbeelden zien, dat helpt ook.
Gezondheid, afwegingen en risico’s is niet de vraag. Ik stel een andere vraag die daar geen betrekking op heeft. Ik stel mijn vraag uit nieuwsgierigheid.

Maar goed. Nogmaals: gebruiker (tijdens conceptie) —> fin of dut —> jongen of meisje gekregen? —> bedankt als je dat wilt laten weten :-)
Champ is offline   Met citaat reageren