Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2015, 16:27   #37
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foggy Bekijk bericht
@hairpilot

De onwetendheid die je hebt over marktwerking binnen de farma en commerciele belangen die daar gediend worden weet je wel mooi samen te vatten in je comment. Dat je daar dan ook nog is direct overheen klapt met een totaal ongefundeerd idee uit je onderbuik over de kaal wordende man en diens labiele persoonlijkheid met hypochondrieste trekjes gaat echt helemaal nergens over.

Informeer je zelf eerst eens voordat je leegloopt over onderwerpen waar je niets zinnigs over te zeggen hebt
Nou nou, wat krijgen we nu? Tot nader orde heb jij je vooral niet uit te spreken over mijn onwetendheid over gelijk wat. Jij komt hier predikant spelen en nagelt fina in al diens vormen aan het kruis, maar er zijn ook gewoon enorm veel mannen die nérgens last van hebben en naar alle tevredenheid dit middel slikken. En dat is een feit waar je niet omheen kan. En als jij wil beweren 'ja maar, je denkt dat je niks mankeert, maar wedden dat fina je toch schade aan het berokkenen is...' dan doe je dat vooral, maar ik heb perfect het recht om die waarschuwing naast me neer te leggen en in de eerste plaats naar mijn eigen lichaam te luisteren. Wanneer je dus een peer reviewed studie kan voorleggen die de schadelijke, permanente en onvermijdbare effecten van fina aantoont, wil ik verder discussiëren, maar nu kom je toch vooral over als iemand die pech heeft gehad met een medicijn en de mogelijke bijwerkingen enorm probeert te generaliseren.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren