Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2015, 16:37   #38
tsahin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 99
Beste Foggy,

Ik zou het tof vinden als we samen voor een herstel zoeken en onze ervaringen delen.

Ik heb zelf een jaar al natuurlijke testosteron boosters, denk aan herbs gebruikt en deze gecycled, zodat er geen tolerantie onstaat. Ik heb dit positief ervaren, libido ging omhoog, je bent wat vrolijker en fitter etc. nadat ik gestopt was, was ik weer terug bij af.

Nou is de bovengenoemde maar een lapmiddel en geneest onze 'post fina syndrome' dus niet.

Voor de rest heb ik niks geëxperimenteerd.

Ik lees bij propeciahelp.com veel positieve ervaringen dat vitamine D goed is, nou gebruik jij dat ook en ben benieuwd welke dosis en merk je gebruikt? Wil het ook proberen.

Ik lees ook dat je pas gestopt bent en dat je geestelijke gesteldheid schommelt, dit had ik ook en gaat na verloop van tijd stabiliseren.

Ik had ook vlak na het stoppen last van depressie aanvallen en geestelijk erg onstabiel, dit valt nu gelukkig mee. je komt op op gegeven moment op een punt dat je je bijwerkingen op de een of andere manier half om half omarmt (omdat je er onbewust er gewend aanraakt) en verder gaat met je leven, dit komt je mentaal ten goede.

Laatst gewijzigd door tsahin; 22 juni 2015 om 16:44
tsahin is offline   Met citaat reageren