Los bericht bekijken
Oud 7 september 2011, 00:39   #28
Bishop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 224
goed ik heb nu 4 maanden dutasteride genomen aan een lage hoeveelheid (0,5mg om de 2 of 3 dagen)

resultaat?!

Mijn haar has never been better!!!!! ik heb bijna weer mijn haar toen ik 19 jaar was. Het is werkelijk ongelooflijk hoe het in zo'n korte periode zoveel kan verbeteren. Ik nam al 2,5 jaar finasteride, maar dutasteride gaf echt een extra push!

Grote nadeel:
ik vind geen doktor meer die het wil voorschrijven! Mijn huisarts zegt dat hij het niet meer verantwoord vindt en mijn dermatoloog wil ook niets voorschrijven. Deze claimt zelf dat recentelijke studies tonen dat finasteride beter zou zijn dan dutasteride. Toen ik vroeg om mij dat te bewijzen, moest ik op consultatie gaan aka 35 euro betalen :s

Wat moet ik nu doen?
Het enigste wat dutasteride doet bij mij is haar verbeteren en libido doen stijgen!
What can be better?!

Ik heb geen zin om fake dutasteride online te kopen, aangezien ik goed besef dat het een zwaar middel is waar niet licht over gegaan mag worden.
__________________
Fina 1mg/dag
Minoxidil 5%: 2x per dag 1ml
Nizoral: 3 à 4x per week
Zink: 100%
Omega: 100%

Gestopt:
2,5 jaar finasteride 1mg: 1x per dag
Dit heeft in het begin voor hergroei gezorgd en het haar wat verdikt, maar nu gaat het haarverlies verder...
Bishop is offline   Met citaat reageren