Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2013, 10:52   #2
Ninouk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 18
Goed dat je je verhaal opgeschreven hebt

Heel jammer ja dat er zo weinig vergoed wordt. Is een baantje erbij nemen een optie, of 't verkopen van wat spullen? Wat je denk ik ook kan doen is 't verspreiden van de behandelingen over twee jaar. Dan begin je bijv. in september, en dan heb je tot 't einde van dit jaar 4 behandelingen, die je allemaal kan declareren. En de overige behandelingen vinden dan in 2014 plaats, ook die kan je weer declareren omdat we een nieuw kalenderjaar ingegaan zijn.

Ik heb 'gewoon' PCOS, met hirsutisme als één van de bijkomende cadeautjes, maar ik weiger voorlopig om die hormonen te slikken hoor.

Wees er niet somber over, ben ik zelf ook he-le-maal niet, want je hebt zooooveel meer kwaliteiten. Beoordeel jezelf niet op je hoeveelheid haar, zoiets onbenulligs zou je identiteit niet mogen mede-bepalen De enige reden dat ik me onthaar is omdat de rest van de wereld, treurig genoeg, nog níet zo ver is en er wel een drama van maakt als een vrouw de 'toegestane' zones beharing overschrijdt. Een sneu element van de huidige tijd en heersende cultuur. Ik haal m'n schouders erover op. Het vet van celebrities wordt ook uitgebreid gefotografeerd en ze worden vervolgens uitgekotst door 't publiek, terwijl eeuwen geleden mollige vrouwen nog zo liefdevol en elegant als onderwerp werden gekozen voor schilderijen...
Ninouk is offline   Met citaat reageren