Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2005, 00:16   #47
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louigi2
De haarstam theorie klinkt geweldig, maar wordt nergens ter wereld aangeboden buiten Gho. Dit is vreemd omdat de techniek enkel jaren terug al werd besproken in NY op de ISHRS conventie. Blijkbaar hebben de artsen die toen aanwezig waren geen vertrouwen.
Daarenboven is er nu op de laatste ISHRS over het splitsen van de haarwortel gesproken en dat klinkt NIET hoopgevend. Er werd aanvaardt dat enkel volledige, niet gesplitste haarwortels, kans hebben op volledige hergroei.
Het lijkt dus op Gho vs. de rest van de wereld.

Ik weet het echt niet meer ... Gho verhaal is best leuk ... maar wordt door geen enkele arts gesteund !

ik heb het nooit echt geweten... gho verhaal is idd leuk... en ik heb er best veel vertrouwen in mede door het interview. ik overweeg het nogsteeds maar je hoort er zo weinig over... als het echt zo goed is he? dan zou je het toch minstens in elke krant en op tv moeten zien?
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren