Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2009, 22:40   #1
bartvde
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2009
Berichten: 5
Mijn ervaring FUE Prohairclinic :

Hallo, ik ben Bart en heb een week geleden een FUE transplantatie gehad van 2600 grafts. In het verleden (7 jaar geleden) een FUT transplantatie (1800grafts) gehad bij laser aesthetic in Hasselt.
En ik moet zeggen het ziet er veelbelovend uit nu, terug veel haar op men voorhoofd en minder zwellingen ook gehad dan bij de FUT, toen had ik op gegeven moment 3 uur mijn ogen volledig dicht, kon niks meer zien en was onherkenbaar verscheidene dagen. Maar met deze FUE ook wel wat vochtophopingen gehad en wat gekleurde wallen onder men ogen gehad maar toch zeker wel 1/3 minder ! Dat viel goed mee.
En ze hebben de HT op 1 dag kunnen doen, was wel 12 u werk, maar dat viel nog wel mee(voor mij althans) Enkel dat lang liggen op je buik met je hoofd opzij word wel vervelend soms. En ook weinig pijn gehad; de verdovingsspuitjes zijn eigenlijk het ergst. De week achteraf ook geen pijn, enkel wel na 5 dagen een heel gevoelig achterhoofd gehad, kon er niets aan verdragen, maar dat is ook weer aan het verminderen.
Het ergste van de zaak nu is dat met het afscheren van men haar men FUT litteken zichtbaar is en dat valt toch veel feller op dan ik verwacht had. Bij prohairclinic zeiden ze me dat ik nog een mooi litteken had, maar toch als je dat ziet in een spiegel een litteken van oor tot oor dat valt niet mee, kan ik je wel vertellen. En men voorhoofd(transplantatiegebied) is ook nog wat rood maar dat trekt nog wel weg neem ik aan.
Ook niks dan lof over de mensen van Prohairclinic: super vriendelijk opgevangen en alles goed uitgelegd , ze hebben me ook finasteride voorgeschreven(hoop dat dat ook nog wat kan doen)
En als je het mij vraagt : een FUT of een FUE , geef mij dan maar die FUE, zeker weten !
Voor deze HT was ik ook nog terug naar Laser aesthetic geweest voor info over een eventuele HT en die mensen raadden me terug een FUT aan, omdat(volgens hun) een FUE enkel was voor kleinere oppervlaktes. De kostprijs was ook bijna dezelfde maar na consultatie bij Prohairclinic heb ik dan toch besloten om voor hun Fue te kiezen en als het zo goed word dan het er nu uit ziet ben ik daar heeeel blij mee.Binnen half jaar zal ik al wel meer weten. En ik overweeg nog om 3 de HT(FUE)te laten doen om men beginnend kruintje en dat lelijke litteken van die FUT te laten bedekken.
Voila, that's my story !
bartvde is offline   Met citaat reageren