Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2009, 02:52   #60
EnWeeDrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja FUE donor ziet er mooi uit hoor, Wesley. Ik ben zo blij dat ik nog steeds mijn haar kan kortwieken.

Wat betreft de operatie, jzijp, stel je je er niet teveel van voor. Voor mij persoonlijk was het wel afzien, maar daar lagen andere redenen aan ten gronde. Die verdovingen zijn wel ff pijnlijk.

Vanaf het moment dat ik daar binnen stapte, heb ik nooit het idee gehad dat er een cosmetisch operatie ging plaatsvinden een half uur later.

Receptiedesk (zat zo'n schat van een meid achter, met heerlijk vlaams accent) en behandelkamer liggen nog geen 20 meter van elkaar af.

Nee niet te vergelijken met een operatie in het ziekenhuis, wat mij betreft. Kan niet wachten totdat ik daar (AC) weer in de stoel ligt. Wat mij betreft mag het morgen nog gebeuren.
Ik ben ook echt blij dat ik voor FUE ben gegaan want ik ben er na de FUE behandeling achtergekomen dat gemilimeterd of kort haar me goed staat. Ik had verwacht dat mijn hoofdvorm veel vreemder zou ogen. Ik krijg alleen maar complimenten van mensen die weten dat ik vorige week een HT heb ondergaan en zelf vind ik het er zeker niet verkeerd uitzien.
EnWeeDrie is offline   Met citaat reageren