Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2011, 21:57   #4
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Tja, alles op medische gronden kan ik wel begrijpen, zeker in geval van een verwijderde schildklier. Is het kaal worden hieraan gerelateerd ja ? Nooit geweten. Wat Limbo zegt, je kan het fiscaal aftrekken en die drempel haal je wel gezien het feit dat een transplantatie vrij duur is. Het volle pond krijg je sowieso niet terug, zal ergens rond de 50%-60% liggen. Maar dat is toch een paar duizend euro. Moet je dus wel kunnen aantonen dat je haaruitval met die verwijderde schildklier te maken had. Ik denk dat je het bij de verzekering niet voor elkaar krijgt, maar zal zeker een poging wagen.

In geval van beugels wordt er misschien van deze medische norm afgeweken, maar misschien toch ook weer niet. Ook hier zit vaak wel een medische achtergrond achter. Het kan een grote bende worden als je niks doet. Tanden gaan elkaar verdrukken, grote ellende met eten, de onderkaak groeit niet mee, je kan te maken krijgen met een overbeet wat eten ook weer lastig maakt. Nee er zit wel een idee achter, anders was het allang geschrapt uit de verzekering. Dat is het al in veel gevallen als je boven de 18 ofzo bent, volgens mij.

Ik geloof dat de buikwand operatie ook nog maar in bepaalde gevallen gedekt is.
Lucky is offline   Met citaat reageren