Los bericht bekijken
Oud 2 september 2015, 10:40   #63
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Molinari Bekijk bericht
Hoi Helmgirlie,

Klopt het dat dit van een Canadese vrouw is? Ene Isabel?
Volgens mij heb ik eerder over haar gelezen. Maar dan moet je dus bestellen via Internet en kun je niet passen?
Ja, ze is inderdaad Canadees. Maar ze woont nu in Israel sinds een jaar of zoiets. Ik had een paar jaar geleden via Ebay een haarwerk van Featherlite gekocht bij iemand die langer haar wilde. Hij was 4 maanden af en toe gedragen. Maar dat zag je niet. Ik heb nog nooit zulk mooi haar gezien.

Nu heb ik sinds een half jaar deze nieuwe. Je moet als je info wilt naar flhairsystems@gmail.com mailen en dan krijg je informatie van Isadore Hoffman. Maar passen kun je niet. Je moet dus echt weten wat je wilt en wat je staat en je maat weten.

Na al die jaren weet ik dat inmiddels wel. En ik kan een te groot haarwerk zelf kleiner maken. Inmiddels wel handig geworden. Die lieve Viola van Movehs heeft mij zelfs PU strips toegezonden, die ik ingenaaid heb en die ik gebruik om tape tegenaan te plakken.

Later heb ik nog wat nieuwe strips bij haar gekocht. Ze heeft zelfs aangeboden ze voor mij in te naaien, maar ik kan het zelf.
Je wordt handig. haha

Ik heb nog een tijdje een velour haarband gedragen onder het haarwerk, maar dat is mij in de zomer te dik. Je hoeft dan geen tape te gebruiken. Hij blijft stevig zitten. Maar zo'n haarband is niets voor mij.

Je kunt een foto van je gezicht naar Featherlite sturen en aan de hand daarvan geven ze je tips over de haarkleur, stijl, coupe. De knipbeurt zit bij de prijs inbegrepen. Ik betaalde $ 1800,00 in de sale. Anders is hij $ 2280,00 Achttienhonderd dollar was volgens PayPal destijds Euro 1666,00 Dat schreven ze bij mij af.

Maar je kunt er twee jaar minstens mee doen. Dan ben je dus zeg maar 800 Euro per jaar kwijt. De oude die inmiddels anderhalf jaar oud is, ziet er nog steeds als nieuw uit. Maar ik wilde iets anders. Een andere (lichtere) kleur en een andere coupe. Knippen kan Isadore wel!
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren