Los bericht bekijken
Oud 25 april 2006, 00:50   #14
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hallo Salva..

DDat was 20 jaar geleden inderdaad een loodzwaar ding op je hoofd. Toen ik daar in die tijd in Antwerpen die zaak uitstapte, kon ik nog aan één ding denken..die vreselijke pijn, die spanning die daarop zat..dit zat van de eerste minuut niet goed, het was ook duur en na een tijd viel het voor sommigen dan nog op ook. Dit was een heel ander systeem. Amaai, heb jij dat ook moeten meemaken die vreselijke toestanden..

Deze haaraanvulling kan niet vergeleken worden met mijn vroegere weaving. Ze is ten eerste ruim een derde kleiner, supperlicht materiaal, de verankering is totaal anders en pijn heb ik helemaal niet. Deze verankering voel ik ook niet omdat ze zo klein is. 20 jaar geleden waren het ook zo'n dikke knopen die je ook door hun grootte goed voelde zitten.Heb er zelfs geen erg in, nu 't lijkt wel mijn eigen haar. Met gelijk welk materiaal hoe dun ook kun je echter op de plek van de aanvulling niet op je kopie krabben. Dat is altijd het nadeel maar het ademt goed. Benieuwd wat het wassen zal geven..tot zover.

Groeten -Lu-

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia
Ook denk ik dat dit verhaal van Lu wel duidelijkheid zal scheppen, jij hebt er toch ervaring mee Lu??


Weaving..wel of niet?

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo iedereen,
20 jaar geleden ben ik ook met een H-weaving begonnen, in die tijd de top of de B ! Het was inderdaad zeer duur en je weinige haar wordt
inderdaad door dat net doorgehaald. Maar daar eindigt het ook mee.!
Het is inderdaad een andere benaming zoals Salvamia zegt voor iets dat eigenlijk een haarwerk is................ .... Grtn.
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !

Laatst gewijzigd door 4roluca; 25 april 2006 om 00:53
4roluca is offline   Met citaat reageren