Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2007, 10:24   #21
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1baardaap

Je bent hier dus behoorlijk onsamenhangend door te zeggen dat je actie onderneemt enerzijds. (want er zijn ook middelen die aangetoond werken, dus onzinnig is dit niet).
Anderzijds zeg je dat je moet leren leven met wat het leven je op het pad schuift.?????????????????????????????????????????? ????????????????????
Waar is het verband. Keuzevrijheid maakt iemand altijd gelukkiger, keuzeplicht niet. (Ik wil niet tussen 300 zorgverzekeraars moeten kiezen, ik wil wel kiezen of ik mijn haar verlies of niet. Wellicht is je man bijzonder gelukkig met de keuze zijn haar te verliezen).

fors geknipt
Waarom vind je dit onsamenhangend? Ik heb last van haaruitval, ik doe er iets aan, het werkt of het werkt niet. Als het niet werkt, neem ik misschien een haarwerk of ik scheer me helemaal kaal. Komt tijd, komt raad. Dat is gewoon ergens mee omgaan.

En jij kúnt kiezen of je je haar verliest of niet (als je regimen aanslaat, tenminste). Maar probeer het niet als een of andere 'medische noodzaak' te verkopen, als die helemaal niet bestaat.

Er worden steeds minder plastische ingrepen vergoed, homeopathie wordt alleen vergoed als dat door een erkend arts wordt voorgeschreven.

Mijn man is niet gelukkig of ongelukkig met zijn kaalzijn. Het gebeurde, hij heeft het geaccepteerd als iets dat bij zijn leven hoort. Hij werd al kaal toen hij net 20 was, en heeft gelijk rigoureus de tondeuze erop gezet.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren