Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2011, 21:30   #142
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dundun Bekijk bericht
Kom op zeg, het lijkt nu wel verdacht veel op een hetze tegen Gho. Wie zegt mij dat Stevie Dee geen medewerker van een concurrent is. Om nu ook al te gaan twijfelen aan Rolof gaat me te ver.

Een ieder heeft zijn eigen afwegingen. Wellicht heeft een andere haarkliniek betere resultaten na 9mnd. Maar voor hetzelfde geldt heb je na 2/3mnd nog wel een verkleurde hoofdhuid en minder haar op je hoofd als voor de ingreep.

Ik zal eerlijk zijn. De hergroei van donorharen zegt mij weinig, wel het feit dat ik binnen 1wk zonder argwaan kan gaan werken en mij onder vrienden kan begeven en vanaf dag1 meer happy ben over mijn haarstatus. Als Prohair dit ook kon garanderen had ik vandaag nog een afspraak gemaakt, want de prijzen daar zijn een stuk aantrekkelijker.
Ja Dundun, na een week kon ik me weer onder vrienden en collega's op het werk begeven en niemand heeft ooit iets gemerkt.

Dat mijn getransplanteerde haren na de HST gingen doorgroeien verbaasde mij ook (het is verder niets waard, het is niet de reden dat ik naar Gho ging, wel de professionele kliniek, het gebruik van zeer kleine instrumenten [0.4 - 0.6 mm], het snelle genezingsproces en eventuele mogelijke hergroei).

Ik heb al die jaren dat ik gepost heb steeds gezegd dat ik niet weet of er sprake is van hergroei (ik heb geen idee, maar het resultaat ziet er wel goed uit).

Voorts is Amsterdam lekker dicht in de buurt van Alkmaar (waar mijn vriendin woont) en het educatietarief was nog te doen (al is dat ook prijzig).

Ongenuanceerd te keer gaan (zoals een aantal engelstaligen in de vorige posts) vind ik eigenlijk niet kunnen.

We zijn hier op Haarweb om elkaar te informeren (en daarbij elkaars mening te respecteren), dat heb ik in het verleden altijd naar eer en geweten gedaan.

Hier laat ik het dan ook bij.

Groet
Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 6 juni 2011 om 21:38
roloff is offline   Met citaat reageren