Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2013, 19:19   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Off topic:

Reclame, reclame, reclame. Wat is reclame?
Als ik op het forum meld dit ik bij Haartendens in Woerden ben geweest en zeer plezierig ben geholpen ..... Is eigenlijk al reclame !
Tot hoever ga je?
Als een lotgenoot vraagt: wie weet een goede haarwerker in de buurt van Groningen (ik noem maar wat) en een mede lotgenoot zegt: ik kan je - en zegt hier de naam van een haarwerker - aanraden ... Is eigenlijk ook al reclame !

Hoe ga je hier dan mee om ?
Waar kan ik goede tape kopen? Een lotgenoot meldt een website.
Mag dit dan? Is dit ook reclame?
Er is wel een grijs gebied, maar in het algemeen vinden we dat lotgenoten best hun voorkeuren mogen delen en ook interessante commerciele sites die ze hebben ontdekt. Maar als we er achter komen dat zo'n lotgenoot belang heeft bij het bedrijf waarvoor hij/zij 'reclame' maakt, dan zullen we wel optreden. Commerciele partijen mogen ongevraagd geen reclame maken. Maar ze mogen wel hun kennis delen en als een lid rechtstreeks iets vraagt (bijvoorbeeld aan Salvatore), dan mag daar gewoon antwoord op worden gegeven en zullen we het minder snel als reclame bestempelen, ook al gaat het dan soms om de eigen zaak.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren