Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2017, 11:33   #5
Anonimoes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2013
Locatie: omgeving eindhoven
Berichten: 65
Geslacht:
Bij esteworld betaal je wel gewoon echt voor een standaard behandeling ongeacht het aantal graftst. Paar honderd meer of minder zou dan ook niet veel uit moeten maken.
Er vanuit gaande dat terwijl je bezig bent met operatie je beter kunt inschatten hoeveel je nodig hebt.
Maar als het waar is dat er bij jou mega weinig zijn verplaatst is dat wel zeer slecht.

Verder kan ik me wel beetje vinden in het verhaal van het tekenen van de haarlijn. Dat is enigste waar ik persoonlijk een probleem bij heb bij esteworld.

Het massaproductie gevoel vond ik meevallen,"sit down and pay" wat iemand beschreef viel mij echt mee. De (duitse) vertaler van engels naar turks kon je mee praten zonder issues. Ze geloven daar wel sterk in acel. En verder weten ze wel wat ze doen en waar ze mee bezig zijn.

Alleen het tekenen van een haarlijn..
Dat gaat daar met flexibele liniaal waar ik geen super prettig gevoel bij heb. met de hand tekenen heeft toch mijn voorkeur. Al moet ik me nog in verdiepen hoe dat bij andere klinieken gaat.
De dokter zelf sprak geen engels, de vertaler is wel aanwezig. In eerste instantie gaat het allemaal wel snel. Eerste getekende haarlijn beviel mij niet, met moeite een tweede haarlijn gekregen want ze durfde niet lager te gaan.
uiteindelijk lag ik al op het bed terwijl ze bijna klaar waren met de verdoving. waarna ik zei dat ik niet 100% tevreden was met haarlijn. Vertaler en de dokter weer erbij geroepen. Hoop heen en weer gediscussieerd. Kwam er op neer dat ze niet de haarlijn willen doen zoals ik dat wil. Ik wil namelijk transplantatie om voorhoofd te verlagen en kruin over te laten aan medicatie/lotion. Dat is een risico die ik neem. Maar nogsteeds eentje waar ik achter sta.

(Eigenlijk is dit verhaal te lang om nu zo kort mogelijk in de topic van iemand anders te pleuren)


lots of talking and tears later uiteindelijk terug naar hotel gegaan want ik mocht er een nachtje over nadenken. De operatie zou zonder probleem een dag later plaats vinden.

Maargoed, in mijn verhaal ben ik ontevreden dat ik voor lagere voorhoofd wil gaan dan hun aandurven. Dus niet echt relevant aan jou verhaal. dus ga ook niet verder uitleggen hoe het gegaan is. behalve dat ik inmiddels weer in nederland zit zonder een HT.
__________________
2014-2016 haarwerk eindhoven,
25-10-16 minoxidil,
25-10-16 Piroctone Olamine shampoo,
02-11-16 dutastride
28-06-17 2200 grafst, Kliniek Veldhoven

Laatst gewijzigd door Henk; 10 januari 2017 om 21:10
Anonimoes is offline   Met citaat reageren