Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2012, 11:12   #6
romeomeo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 23
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pincetje- Bekijk bericht
Hallo romeomeo, net zoals jij wil ik ook laser ontharen. Ik heb een hele lichte huid en super dikke donkere haren. Het maakt me zo onzeker. Ik durf nooit een shirt aan te doen of korte broek. Ik heb echt overal haar en het maakt me enorm verdrietig. Het maakt me ook erg depressief.

Ik droom ervan om het te laten laseren alleen ben ik bang dat het maar geldverspilling is. Het is ook enorm duur. Kunt u of iemand mij misschien advies willen geven/helpen? Raad u mij Briezz aan?
Hey,

Ik kan mij precies voorstellen hoe jij je voelt. Ik had hetzelfde gevoel. Aangezien je echter een lichte huid hebt, is de kans op pigmentvlekken (bijv. door te hoge instelling) e.d. veel kleiner. Je zou dus ook gewoon ergens anders in jou buurt kunnen gaan, maar bij Briez stelt Brigitte je echt op je gemak. Je hoeft je nergens voor te schamen bij haar en kan over alles met haar praten.

Hoe oud ben je eigenlijk? Ik deed het vanaf mijn 17de en het is echt geldverspilling geweest (IPL/Elos) omdat het haar toch terug kwam, wel lichter en iets minder. Maar niet echt dat je veel ervan kon merken. Lightsheer diode laser werkt veeeeeel beter, maar als je jong bent zou ik eerder mijn haar gewoon kort trimmen met zo een baard trimmer.

Je zult meteen merken dat je huid er nog lichter uit zal zien omdat alle donkere haren veel korter gemaakt worden. Ik doe dat bijv. bij me bovenbenen.

Succes en sterkte
romeomeo is offline   Met citaat reageren