Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2017, 17:18   #3
dannemen89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2014
Berichten: 10
Geslacht:
Ik heb sinds kort ook een haarstukje wat ik voor mijn eigen haarlijn plak. Het is een haarlijn geknoopt op tule. Zal morgen betere foto's uploaden.

Het is natuurlijk voor een man om inhammen te hebben. Dat is gewoon de vorm van je haarlijn en heeft niets met kaalheid te maken. Het is kaalheid wanneer het steeds verder naar achter trekt en de inhammen breder worden. En het is vervelend wanneer je net als mij een wat hoger voorhoofd hebt.

Voor het meest natuurlijke resultaat is het belangrijk dat er zo fijn mogelijk wordt geknoopt. Dus haartje voor haartje. Dan vallen de knoopjes het minst op. Ook bij donker haar (bij mij dus) moeten de knoopjes worden gebleekt. Maar aangezien jij blond bent, hoeft dat niet. Hoe blonder, hoe natuurlijker. Ook is het 't mooist als je nog een beetje inham overhoud. Dat is mannelijk en ziet er natuurlijk uit.

Zo'n haarstukje ziet er mooi uit. Maar je moet wel beseffen dat het een hoop gepiel en getrut is als je dit netjes op je hoofd wilt plakken. Als je net als mij een beetje ervaring hebt met kap en grime dan gaat dit iets makkelijker. Je moet het onderhouden: lijmresten verwijderen van het tule en uit het haar. Ik heb er nu drie, zodat ik altijd weer meteen een schone kan opplakken.

Doordat het zo'n gepiel is om hem op te plakken heb 'm niet elke dag op. Ik loop niet voor lul met mijn inhammen. En als ik alleen thuis ben ziet niemand mij. Als je nog interesse hebt kun je mij een PM sturen, dan stuur ik jou het adresje waar ik dit haarstukje heb laten maken.

dannemen89 is offline   Met citaat reageren