Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2017, 16:36   #3
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Ik had van de week een consult gesprek bij Beau. Het blijft altijd nog wat knagen bij me om nog een ht te doen en de kliniek is voor mij een thuis wedstrijd dus waarom niet. Maar of het aan mijn instelling lag of iets anders, maar wat een betweterige man zeg die arts (wil zijn naam niet noemen ). Kroop bij mij het gevoel dat hij de beste was en zijn team en als ik A zei, dat hij automatisch B moest zeggen. Om een voorbeeld te noemen dat ik Fina slikte en hij gelijk dat dit een oud recept was en dat dutasteride veel meer werd toegepast. Nu kan ik niks zwart op wit zeggen, maar naar mijn idee zijn er toch nog altijd meer Fina gebruikers dan duta gebruikers tegen haaruitval en ik vind duta persoonlijk geen mentos snoepje om in te nemen. Ook andere zaken kreeg ik het idee dat hun de koning waren betreft haaruitval. Het kwam voor mij erg onsympathiek over, waarmee ik niet wil zeggen dat ze geen kwaliteit afleveren. Maar goed de prijzen zijn verder realistisch en ook vond ik zijn grafts inschatting erg hoog. Hij schatte in om minimaal 2000 grafts te doen. Terwijl ik een ht heb gedaan in het verleden en dacht zelf aan zo'n 1000-1200 frontaal extra te doen.
Het was voor mij typisch een man die alleen zijn werk en zijn kennis het beste vond.

Maar ontopic. Ik hoop dat je een goed resultaat heb. zou je wat voor en na foto's kunnen laten zien?
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren