Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2010, 22:40   #4
Elorya
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2010
Berichten: 11
meisje22:

Jeetje, ik vind het echt niet zo gek dat jij je druk maakt om je wekbrauw, hoor! Het is bij mij vorige week in mijn wenkbrauw begonnen (sinds 2 maanden of zo al op mijn hoofd; dat gaat echt hard achteruit) en ik voel me bij vlagen ook verschrikkelijk. Dan wil ik niemand zien en is naar de supermarkt gaan al een opgave voor me.

Ik herken wel wat Ms_Lonely zegt over die reclames op tv... Mooi en glanzend lang haar. Djeez, ik liep altijd op mijn eigen haar af te geven (heb vrij dun haar), maar dat kon ik in ieder geval fatsoenlijk halflang laten groeien en sinds ik AA heb, kan ik alleen maar daar naar terug verlangen.

Ik ben bezig met een haarwerk (pruik... Ik vind 'pruik' zo'n naar woord, maar het is wel gewoon echt een pruik) nu. Mijn wenkbrauw teken ik nu bij. Ik hoop dat dat nog hele lange tijd goed gaat, maar ik merk dat je je grenzen wel steeds meer gaat verleggen.

Het begon bij mij met een klein plekje in mijn nek. Inmiddels is mijn hele achterhoofd, beide zijkanten en een plek in de buurt van mijn kruin uitgevallen. En nu dus een wenkbrauw. In twee maanden tijd!

Ik weet heel goed dat er ergere dingen zijn dan dit; dat maak ik in mijn directe omgeving ook dagelijks mee. En dan voel ik me weer schuldig omdat ik me hier zo druk over maak. Maar toch... Het is echt een probleem voor me; ik voel me ZO onzeker!!

meisje22 en Ms_Lonely: ik schrik er wel heel erg van dat jullie het al zo lang hebben... Mijn huisarts hield me voor dat 80% van de mensen binnen 1 tot 2 jaar weer volledige haargroei krijgt.
Ik begrijp hoe klote jullie je voelen; dit is echt een (soms door de omgeving onderschatte) k*taandoening!
Elorya is offline   Met citaat reageren