Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2006, 11:05   #7
loutjepetoetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Locatie: Lier (B)
Berichten: 17
Hey Bikkel,


Wekom hier!

Ik sluit me aan bij Juffie Judith, Ik moet toch toegeven dat stress/psyche enorm veel invloed heeft op je haar en op AA (bij mij toch), dat wil niet zeggen dat ik niet met stress kan omgaan maar gewoon dat mijn lichaam anders reageerd op stress.
Maar ja, ... wat is stress? zenuwachtig zijn voor iets, angst hebben voor iets, zorgen maken in,.. enz. Bij mij is het vooral mijn psyche (hoe ik me in m'n vel voel) in combinatie met zorgen maken in ... dat AA aktief wordt.
Vb: Mijn oma is 6 maand geleden onverwachts naar het ziekenhuis gemoeten met als resultaat dat ik 3 maand later een kale plek ontdek, nog eens 3 maand later terug een plek ( van de zorgen en stress dat ik had toen ik die eerste plek ontdekte) en zo is het treintje in gang.
Ik geloof er ook in dat je ermee geboren wordt en dat de (levens)omstandigheden het naar buiten laat komen of niet.

De kans is echter reeël dat er binnen 30-50jaar toch iets gevonden wordt tegen AA, De geneeskunde staat niet stil en dit geeft me weer wat hoop.

groetjes
loutjepetoetje is offline   Met citaat reageren