Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2006, 10:25   #11
bikkel
HaarWeb lid
 
bikkel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 36
Hoi Annewil,

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft het aansturende component wat betreft de AA. Ik heb de stukken ook gelezen over psygologische stress maar ik kan me daar net zo min iets bij voorstellen als bij lichamelijke stress. Ik moet zeggen dat ik het nog steeds een makkelijke oplossing vindt voor een heel moeilijke ziekte... Maar goed, ik hoop dat ze bezig blijven met onderzoek naar AA en daar snel een oplossing voor zullen vinden.

Juffie Judith, ik heb dat ook met haarwerken, vooral met synthetische. Die kun je na een half jaar al weer vervangen voor nieuwe en dat is niet zo makkelijk gedaan gezien de kosten die er aan verbonden zijn en de vergoeding die daar dan weer tegen overstaat van de zorgverzekeraars. Ik vind het schandalig! Mij is ook wel eens verteld dat ik er zuiniger mee om moet gaan, maar ik heb toen gevraagd hoe ik dat dan moest doen. Ik ben 29 en doen van alles. Ik sport, ben heel veel buiten bezig(wandelen met de hond en tuinieren) in de wind, ga graag naar het strand en ga zo maar verder. De wind is neit echt bevordelijk voor je haar en de zon ook niet, maar in de zon heb ik of een oude op of een hoedje en wat moet ik dan, achter de garaniums gaan zitten???? De leveranciers van haarwerken weten zelf volgens mij ook niet goed waar ze het over hebben(dan doel ik op de hoofdleveranciers neit de winkels waar wij ze vandaan halen) Ik heb een keer een vertegenwoordiger laten zien hoe het met de kwaliteit van mijn haarwerk gesteld was en toen kreeg ik het verwijt dat ik gel en aanverwante produkten gebruikt had, terwijl ik die niet eens in mijn bezit heb. Ze kletsen maar wat, ik wordt er wel eens moedeloos van. Gelukkig heb ik nu een echt haarwerk dat heel mooi blijft en ik heb er 1 in "reparatie"om bij te laten knopen zodat ik een beetje af kan wisselen, dat werkt nog het beste!

Kus Bikkel
bikkel is offline   Met citaat reageren