Los bericht bekijken
Oud 30 december 2008, 10:52   #96
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Het enige wat ik heb opgemerkt is dat als je in het verhaal van Miraatje TH vervangt door AC (of PH) de reacties anders waren geweest; voorzichtiger, minder stellig.
Nogmaals, je zit te zoeken naar dingen die er niet zijn.

Notabene 1 iemand stelde voor, een gratis 2e HT. Oh vreselijk, wat een vreselijke manier van doen ! De rest zat ook meteen op de bagagedrager, iedereen was het er volmondig over eens dat TH zich weer eens van zijn slechte kant had laten zien. Alle verhalen werden weer eens opgerakeld, wat er wel niet allemaal mis is met TH...

De opmerkingen waren dramatisch stellig...

Maar niet heus, zoeken, zoeken en nog eens zoeken naar de discussie.

Selectieve verontwaardigheid is het, Limbo. Als je je aan 1 opmerking of persoon irriteert moet je je daar op richten en niet iedereen over 1 kam scheren en al helemaal niet deze prietpraat.

Want idd, het stoort me. Als hier over gevallen wordt, dan ligt de grens wel erg laag en lijkt het er meer op dat je zoekende bent. Persoonlijk had ik altijd het idee, dat je het verder niet zo boeide als er "negatief" over TH werd gesproken, gezien je eigen positieve ervaring, maar nu lijkt het er meer op dat je meer vertegenwoordiger bent dan je zelf wilt toegeven.

Laatst gewijzigd door norwood2; 30 december 2008 om 11:04
norwood2 is offline   Met citaat reageren