Los bericht bekijken
Oud 30 december 2008, 11:29   #98
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Nou als klinieken op forums in zouden moeten gaan op alle verhalen van individuele klanten dan kunnen ze wel extra mensen aanstellen. Ik zou dat als kliniek niet zo snel doen en voor een algemenere aanpak kiezen: een verhaal in de orde van "geschillen met klanten proberen we altijd netjes op te lossen bla bla". Een online welles-nietes toestand zal hoe dan ook meer schade aanrichten en komt op mij bovendien onprofessioneel over.

Wat mij wel een goed idee lijkt bij zo'n uitzonderlijk kritisch verhaal, is als de dame zich identificeert en foto's laat zien. Dan kan de situatie worden bekeken, en weten we tevens dat zij het echt is (en dus niet wat foto's van een slechte situatie elders van internet heeft gehaald).

Nu vermoed ik helaas -maar begrijpelijk- dat de kans dat dit gaat gebeuren uitermate klein is en wij dus in het ongewisse zullen blijven.... Tenzij TH toch expliciet reageert natuurlijk
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren