Discussie: Haar kleuren
Los bericht bekijken
Oud 14 december 2013, 00:11   #5
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan512 Bekijk bericht
Ik heb nogal een lelijke kleur haar. Het is zeer donker/dof blond, en als er niks in zit is het net alsof ik lichtelijk grijs haar heb. Ik moet er veel te veel water en gel in smeren om het uberhaupt wat glans en/of kleur te geven. Ik ben overigens 20, en heb dit probleem al lange tijd. Nu zat ik er aan te denken om haar kleuring aan te schaffen, van die producten die je zelf aan kunt brengen ( dus niet permanent kleuren bij de kapper ). Nu vroeg ik me af, is het met mijn haarkleur mogelijk om zwart haar te krijgen? Dit product is eigenlijk wat ik bedoel:

http://online.kruidvat.nl/product/51...13010000000217,

Maar ik weet niet precies hoe ik de product beschrijving op moet vatten. Moet je van nature bruin of zwart haar hebben om ook een mooie zwarte look te krijgen, of kan je ook gewoon zwart haar krijgen als je mijn haar "kleur" hebt?
Met alle respect, het probleem lijkt me eerder dat je te onzeker bent of sociale problemen hebt met heel andere oorzaken. Je kunt dat bespreken met een goede psycholoog of maatschappelijk werker.

Voor blanken is grijsachtig donkerblond een normale haarkleur, waar je trots op kunt zijn. En veel vrouwen vinden grijs haar wel interessant en volwassen staan bij een man.

Als je die haarkleur laat terugkomen in je kleding, komt het nog beter tot zijn recht. Je kunt daarvoor hulp vragen aan iemand die daar kijk op heeft. En als je meer glans wilt in je haar, zijn daarvoor allerlei producten te koop bij de drogist.
theo sluis is offline   Met citaat reageren