Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2019, 17:20   #53
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Ik ga denk ik Veldhoven vragen bij de 4-maands controle. Ik heb beslist geen zin in een chirurgische correctie (opnieuw opensnijden en hechten). Je kunt in dat geval het litteken kleuren in huidskleur, en dan met micro tattoos stoppeltjes tekenen. Toch lijkt me dat ook lastig, want je haren zijn natuurlijk zelden precies even lang als die getekende stoppeltjes, dus het blijft opvallen. Misschien dat alleen pigmentatie al voldoende is, want wat vooral opvalt is die witte streep. Of anders grafts plaatsen in het litteken bij de volgende FUE, mocht ik die gaan doen. Aan de andere kant is dat zonde van je grafts, want je hebt er alleen maar profijt van direct na je FUE. Bovendien is de huid van het litteken ook anders qua structuur, en vormt het litteken een soort 'gootje naar binnen'. Je zult het dus altijd blijven zien als je dichter dan een halve meter achter me staat. Het gaat er ook van afhangen hoe lang mijn haar moet zijn om het litteken goed te bedekken, en of ik dat kort genoeg vind in het geval ik mijn haar kort wil dragen.

Ik kan op Internet geen informatie vinden hoe lang het duurt voordat je eigen haargroei na een FUE het FUT litteken weer bedekt, dus ik zal dat nauwlettend in de gaten houden en de bevindingen hier posten. Ik vrees dat het langer dan een maand gaat zijn...
Was het niet een optie geweest om dit meteen tijdens de behandeling te laten doen die je nu net hebt gehad? Zoveel grafts gaan er toch ook weer niet in zo'n litteken?
Mikeye is offline   Met citaat reageren