Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2019, 20:42   #56
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
OK beste mensen, vandaag was dag 9, de laatste dag van de 'nazorg' volgens de kliniek. Vanaf morgen mag ik mijn haren weer gewoon wassen zoals eerst, mag ik weer sporten en wordt alles weer normaal.

Vanaf gisteren was ik al nagenoeg korstvrij, afgezien van een paar kleine velletjes. Vandaag helemaal korstvrij. Dus alles klopt! Mijn herstel is dus zeer voorspoedig geweest, mede ook dankzij het uiterst nette werk van Veldhoven, waarvoor al mijn lof.

Een paar laatste opmerkingen:

1. Het donorgebied is nog wel een beetje gevoelig als ik er aan zit. Dat is normaal begrijp ik. Zolang ik er niet aanzit voel ik totaal geen pijn.
2. Bovenop mijn hoofd is het gevoel nog steeds een beetje weg. Geen pijn, maar het lijkt een beetje of ik een helmpje op heb. Ook dat is normaal. Gaat vanzelf over na een poosje (ik zal dat hier melden)
3. Deze dagen worden gedomineerd door mijn FUT litteken. Ik camoufleer het een beetje met Dermmatch, en daardoor valt het van een afstandje niet op, maar ik ben er constant attent op dat niemand me van achteren ziet. Je wordt daar snel handig in, maar vervelend is het wel. Moraal: begin NOOIT aan een FUT. Ik overweeg nu zelfs om er t.z.t. wat aan te laten doen, ook omdat het korte haar me goed staat. Ik hoop dat mijn haar snel zo lang is dat dit gehannes allemaal niet meer nodig is.
4. Ik ben ontzettend blij dat ik niet meer met mijn haar hoef te prutsen elke ochtend. Wat een bevrijding!
5. Ook een enorme vooruitgang: geen vieze vingers en vlekken op het kussensloop meer van de Volluma! De hele dag door perfect schone nagels. Wat een verademing!

Al met al super blij dat ik deze stap genomen heb. Ik zal nu geen dagelijkse updates meer doen, maar zal me hier zeker elke paar maanden weer melden.

Hieronder nog een paar foto's van de ochtend van dag 9, voor de eerste wasbeurt.
Photogeniek ben je wel...…….ziet er overigens zeer goed uit ,kan alleen maar goed resultaat leiden!
Inesmoll is offline   Met citaat reageren