Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2019, 09:49   #62
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Inmiddels ben ik bijna 4 weken verder. De meeste getransplanteerde haartjes zijn inmiddels uitgevallen, zoals het jammergenoeg meestal gaat, dus nu begint het lange wachten... zie foto.

Mijn FUT litteken is nu geen probleem meer. Ik heb nog steeds een beetje DermMatch nodig, maar het is een minuutje werk en dan zie je helemaal niets meer.

Wel zie je nu duidelijk waarom ik hard aan een FUE toe was! De kale waarheid op mijn voorhoofd ligt nu open en bloot, want tien minuten kammen, sprayen en Volluma spuiten zijn nu verleden tijd. Aan de zijkanten en een klein beetje voor zie je nog het werk van de inhammen FUT van TransHair in 2003. Daardoor lijkt het nog iets van opzij en ook van voren (ik ben 2 meter lang dus bijna niemand kijkt van boven op mijn hoofd), maar ik vrees wel dat ik binnenkort een zeer vreemd en onregelmatig pluiskapsel ga krijgen... Nou ja, dat zien we dan wel weer. In elk geval is het maar tijdelijk.

Wel ben ik superblij dat ik nu van mijn Vollumaverslaving af ben. Niet alleen omdat het geld kost, maar vooral vanwege de schone nagels. Volluma werkt goed, maar het geeft wel een hoop troep, in de badkamer en via je handen. Ik vond zelfs aanslag op het stuurwiel van mijn auto! Blij dat die tijd voorbij is!!!
Ik heb mijn haar gemillimeterd na 5 weken en dit gedaan tot bijna 4 maanden. Anders krijg je inderdaad een beetje raar kapsel. Bovenop groeit in het begin echt een stuk langzamer dan de zij en achterkant
michael1606 is offline   Met citaat reageren