Los bericht bekijken
Oud 22 december 2004, 00:07   #18
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Bedankt voor je lieve antwoord..

..Hope.
Heb de site bekeken en heb inderdaad haarwerken voor vrouwen gevonden. Het lijkt hetzelfde systeem als in belgie.
De combinatie haartransplants vooraan en een permanent haarstukje achteraan lijkt in mijn geval de beste oplossing. Ik Kan me helemaal vinden hierin. Ben benieuwd voor overmorgen en ook voor de prijs. Kan je in dronten kiezen tussen synthetisch en echt haar? Naar het schijnt gaat synthetisch langer mee..
Enkele jaren nu, heb ik halstarrig gewijgerd nog een volledig haarwerk te gaan dragen (boven mijn transplants) en loste het op door haar bij te steken en heb dan ook nog een jaartje met een haarband rondgelopen, tot iemand me vroeg of ik van de kliniek kwam met dat verband rond mijn hoofd en of dat niet jeukte..hillariteit allom haha. Grapte maar mee, maar eens buiten kwamen de traantjes. Maar achteraf gaf het wel een klik! Nog maar eens de bevestiging dat ik er op aangeken werd. Een maand later had ik dan ook een voorlopig haarwerkje. En nu wil ik het eens professioneel aanpakken maar het moet betaalbaar blijven. Tot later, groeten. --Lu--
>-MOED moet-< >
4roluca is offline   Met citaat reageren