Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2005, 20:10   #27
Marc123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 15
Hairlacer

Allen,

Graag wil ik even reageren op bovenstaande posts. Ik ben redelijk nieuw op het gebied van Haarwerken. Eigenlijk was ik van plan om mijn haren te transplanteren. Echter na het lezen van de vele posts heb ik hiervan afgezien.

Ik ben toen in contact gekomen met Salvamia (via dit forum). Hij heeft mij een heel eind verder geholpen in de wereld van de haarwerken, omdat hij zelf een drager is en mij behoed heeft voor alle 'commerciële' lui. Hij heeft mij zeer veel geholpen, zodat ik uiteindelijk mijn haarwerk bij Toplace kon bestellen. Een ding kan ik jullie vertellen, hij heeft mij geholpen zonder enig commercieel belang. Gezien het feit dat Toplace in Amerika zit, heb ik zelfs een keer tegen hem gezegd, 'je zou dit in Nederland moeten doen, er is echt behoefte aan een goede leverancier. (wil uiteraard andere leveranciers hier niet in diskrediet brengen). Uiteindelijk heb ik alle spullen gekocht via Toplace en vraag Salvamia nog steeds om advies ( Ik heb alleen desolver bij hem gekocht, om de lijm op te lossen). Wel kan hij volgens mij alles leveren voor een goed haarwerk.

Voor de goed orde wil ik nog wel even vermelden, dat ik geen enkele andere band met Salvamia of Hairlacer heb. Normaal post ik niet zo snel maar ik vind het wel onterecht als iemand die probeert te helpen, in een negatief daglicht wordt geplaatst. Ik weet dat Salvamia lotgenoten probeert te helpen, ik heb dit zelf ervaren.

Ik wens jullie alle veel succes met vinden van de juiste oplossing,
Marc123 is offline   Met citaat reageren