Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2004, 09:57   #2
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hallo Laurens, bedankt voor deze mooie woorden. Ik heb reeds aan Webmaster uitgelegd dat ik met de grap nooit kwade bedoelingen heb gehad en dat het inderdaad puur als grap was. Ik heb hem ook uitgelegd dat ik wel begrijp dat zoiets niet kan, omdat er ook mensen zouden kunnen zijn die zich wel serieus laten misleiden. Je zegt zelf dat jij er ook al was ingetuind, maar toch zijn leden zoals jij (de vaste kern mensen) veel kritischer. Jullie zouden nooit zomaar overgaan tot koop; dat zag je al wel weer aan de vragen naar de links naar de klinische studies enzovoort. Maar er zullen ook minder aanwezige gebruikers kunnen zijn (lurkers) die heel onervaren zijn en die dan opeens weer van de koude kermis thuiskomen.

Als ik dit echt van tevoren heel goed opgezet zou hebben met kant en klare documentjes, had het misschien nog wel uit de hand kunnen lopen .

Mensen, ik wil jullie bedanken voor het plezier dat jullie eruit gehaald hebben en ik bied mijn excuses aan aan degenen die er aanstoot aan hebben genomen.
Haarmannetje is offline