Los bericht bekijken
Oud 16 september 2012, 15:42   #357
Spameo
HaarWeb lid
 
Spameo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2012
Berichten: 2
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 27 en sinds een aantal jaar is mijn haar aan het uitvallen. (inhammen worden erger, helaas meer aan de rechterkant en de kruin). Ik had altijd dun, maar veel haar.
Sociale angsten en depressie (gevoed door de haaruitval, maar waren daarvoor ook al aanwezig) verergeren vermoedelijk mijn toestand. Ik overweeg daarom ook weer antidepressiva in te nemen (gestopt jaar geleden vanwege bewerkingen mbt minder libido).

Ben nu een aantal jaren aan de propecia en het leek een lange tijd gestabiliseerd te zijn: geen teruggroei, maar ook veel minder uitval.

Maar de laatste per maanden lijkt de haaruitval meer te worden. Propecia slaat een gat in mijn (al beperkte) financiële middelen, dus wellicht is Proscar een beter alternatief? Ben bang dat de werking van de propecia afgelopen is.

Ik ben benieuwd naar Minoxidil en vitamine supplementen e.d. Maar ook naar andere succesvolle middels. Ik slik namelijk alleen de propecia.

Dit forum is een oceaan aan info en best overweldigend. Als iemand al tips en advies heeft, zou dat geweldig zijn.

Laatst gewijzigd door Spameo; 16 september 2012 om 15:49
Spameo is offline   Met citaat reageren