Los bericht bekijken
Oud 26 september 2019, 14:11   #29
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
8 maanden

Zoals je ziet deels goed en deels minder.
Van voren en van rechtsvoor lijkt het redelijk gedekt en ben ik blij, maar linksvoor is het gewoon niet goed gedaan. Ook vlak achter de haarlijn hebben ze te weinig ingezet.

Waar ik van te voren bang voor was (niet goed genoeg luisteren naar wat klant wilt: dikke dekking voorste gedeelte), is toch gebeurd.
Deels teleurstellend, deels tevreden genoeg.

Er is heel wat bijgekomen en kan het met wat kamwerk redelijk mooi krijgen (zie laatste 2 foto's voor dagelijkse look), veel beter als voorheen natuurlijk.
Maar aan de andere kant heb ik nog steeds dubbele gevoelens over Esteworld.

Esteworld heeft geen contact meer met mij gezocht na de 2e maand voor nazorg, wat ik ook wel raar vind.
Maar aan de andere kant maakt het me niet uit want zal sowieso niet terug gaan naar hun als ik ooit nog wat wil doen (denk het niet).

Donor lijkt redelijk goed maar als het iets korter is als dit zie je het zeker wel, en is het niet echt mooi.
Maar goed genoeg


Conclusie voor nu (wordt niet gek veel anders meer denk ik):
Je krijgt bij Esteworld waar je voor betaald.
Goedkoop, geen hoogstaande maar redelijke resultaten met hier en daar wat risico (en voor sommigen soms wat mazzel als het goed uitpakt), en niet veel oor voor de klant.
Als je wat anders dan dat wilt is het dan ook wel weer logisch dat je wat meer geld moet neerleggen.
Wat dat betreft ben ik tevreden genoeg voor nu, maar had ik denk ik toch wel wat meer geld willen neerleggen voor een andere kliniek.


PS: sorry voor de late update
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2702.jpg‎ (135,2 KB, 263x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2705.jpg‎ (139,4 KB, 310x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2718.jpg‎ (146,4 KB, 280x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2898.jpg‎ (58,7 KB, 281x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3034.jpg‎ (47,1 KB, 243x gelezen)
erikk is offline   Met citaat reageren