Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2014, 13:33   #7
drakenjager
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2014
Berichten: 160
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Jeff, bijna iedereen wordt wel geboren met een rechte haarlijn, maar ook met een plat neusje. Daarmee wil ik zeggen dat je neus verandert in de loop der jaren tot je uitgegroeid bent. Misschien krijg je wel een grote gok, misschien wel een perfect gevormde neus. Krom, dik, dun... Alles kan. Zo ook met je haarlijn. Wanneer je ouder wordt gaat je haarlijn zijn definitieve vorm krijgen. Dat is niet zo erg... Het wordt alleen (heel) vervelend als je haar door AGA ook dunner wordt en uiteindelijk kaal. Dus als je inhammen iets naar achteren gevormd worden en je hebt voor de rest veel dik en stevig haar dan heb je per definitie nog geen AGA. Dus je moet zelf even kijken bij jezelf of je wat dunner en futlozer haar opmerkt. Hele fijne en/of korte haartjes kunnen ook een indicatie zijn van AGA. Natuurlijk het feit dat er dunne plekken (tussen de 'inhammen') of dunne haarlijn verschijnt. Finasteride wordt meestal 1 mg gebruikt. Sommigen nemen een half pilletje om te 'wennen' voor ze de hele dosis gebruiken. En bij sommigen helpt een halve dosis en slikken ze dat gewoon door. Het is gewoon hier in de verschillende topics inlezen, alles afwegen en proberen!

@ drakenjager: we kunnen eigenlijk niet oordelen of jeff wel of geen AGA heeft. Zeker vanaf foto's is dat eigenlijk onmogelijk. Jeff voelt en ziet dat het beste aan, en icm deskundig oordeel van een dermatoloog natuurlijk. Wat trouwens ook moeilijk kan zijn want dermatologen kunnen ook moeilijk doen of een simpele gedachte hebben.
Of dat hij nu aga of niet, momenteel is het niet zichtbaar dat bedoel ik gewoon reet. Als je het vergelijkt met mij, heb al serieuze inhammen, ben jaloers op jef!
drakenjager is offline   Met citaat reageren