Discussie: hoe begin je eraan?
Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2004, 21:31   #2
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey sem,

ik weet helemaal hoe jij je voelt,ik voel net hetzelfde!ik ben er nu 33,en moet al de helft van mijn leven slijten met dit haarprobleem!ik heb 5 jaar aan één stuk door androcur,en nog andere medicatie genomen,ook minoxidil heb ik jaren gebruikt,maar mijn hoofdhuid verdraagt niets meer,ik ben gewoon voor alle produkten heel allergisch geworden!ik heb dan nog geen kale plekken,maar ik voel me gewoon totaal moe gevochten!heel mijn leven draait al vanaf mijn 17de rond mijn haar,hoewel ik nog steeds tamelijk wat heb,is de hoeveelheid enorm afgenomen!je merkt het ook dat mijn haren ziek zijn,ze liggen er glansloos en broos op mijn hoofdhuid!ik lijdt er "verschrikkelijk" onder,maar sta echt met mijn rug tegen de muur!ik ben het ook kotsbeu om nog met allerlei middeltjes te gaan expirimenteren,want er is weinig of niets dat me echt heeft gehopen tot hier toe!ergens lijkt jou verhaal heel sterk op dat van mij,juist dat ik nog geen kale plekken heb,maar daar blijft het dan ook bij!ik weet heel goed wat je bedoeld met dat afscheren.meer dan één keer heb ik aan die beslissing gedacht,maar dat doe je niet zomaar he!!!het gevolg achteraf zou kunnen gepaard gaan met spijt!ik wou dat ik je helpen kon,maar helaas...misschien een troost:"je bent niet alleen,maar dat maakt je niet veel uit he!
groetjes,heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren