Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2018, 14:21   #1
Jochen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2018
Berichten: 1
Geslacht:
2xHT gehad bij Hasci en nu herstel operatie bij HairworldIstanbul met FUE CT Techniek

Beste Lezers,

Al 2 x een haartransplantatie gehad bij Hasci (Hair Science Instituut) te Amsterdam. Daar zijn de eerste x 1500 grafts geplaatst en de tweede x 1800. Vooral de tweede behandeling was ik niet tevreden over en de terugkoppeling van Hasci was voor mij niet genoeg bevredigend dus ben ik op zoek gegaan naar een andere kliniek en voor mij was er maar 1 keuze en dat is HairWorldIstanbul.

Ik ben vandaag behandeld en ben zeer tevreden. Alles werd super goed uitgelegd. Er waren diverse Nederlands sprekende mensen die mij te woord hebben gestaan en mij continue hebben begeleid. Dat gaf een heel prettig en vertrouwd gevoel. Je komt toch in een ander land en je spreekt de taal niet dus het was fijn dat ik zo opgevangen werd.

De behandeling is ontzettend snel gegaan. Ik had een herstelbehandeling voor de gehele voorkant van mijn hoofd en kruin. Er zijn in totaal ongeveer 3000 grafts geplaatst. Dat is het dubbele van wat er in Amsterdam geplaatst is.

Het is afwachten op het resultaat, maar ik heb daar alle vertrouwen in. HairworldIstanbul kan ik ieder geval van harte aanraden.
Jochen is offline   Met citaat reageren