Los bericht bekijken
Oud 3 april 2016, 13:01   #13
Dikke vacht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Zowaar leven op Mars ontdekt

Hallo medestrijders...

Zou het plaatsen van een bericht helpen met haargroei? Sinds ik een post heb geplaatst is er meer aan de gang op mijn hoofd. Dit stemt mij goed, ook al heeft het behoorlijk op zich laten wachten. Ik heb een foto met mijn bezorgdheid naar de kliniek gestuurd maar heb hier nog niets op mogen ontvangen. Jah... spam voor een ht en een foto van een volle bos

Ik heb de behandeling ondergaan in een Nederlandse instelling welke voor, tijdens en na de behandeling zeer netjes en professioneel handelde dus ik ga niet meteen paniekerig reageren. Ik ga ze deze week eerst even bellen en vragen of ze mijn mail met foto hebben ontvangen. Er zijn tenslotte veel ergere dingen op de wereld aan de hand dan mijn glooiend maanlandschapje al zou je het af en toe niet denken als ik dit forum doorspit

Omdat ik blond ben zijn de haren in eerste instantie erg lastig te zien maar met mijn Samsung Galaxy SIII ongeveer 4 cm van mijn schedel met optie 4x vergroten zie je wel degelijk dunne haren uit de deukjes komen. Ik sprenkel dus gewoon door met Minoxidil en zet het regiem door als hiervoor. Nu hopen dat de luie rakkers verder wakker worden, kleur krijgen en meer zonlicht willen zien.

I keep you on the hight....

Groet,

klein beetje meer "Dikke Vacht"...
Dikke vacht is offline   Met citaat reageren