Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2007, 16:52   #8
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik zal de posts dan wel even afsplitsen en verplaatsen naar S&F.

Het probleem met Report bad posts is dat ze alleen aankomen bij de mods van de bewuste rubriek. Als je dus wilt dat het ook door anderen & de webmaster gezien wordt kan het nuttig zijn een post achter te laten in S&F.

Ik heb de posts inmiddels afgesplitst van http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10399 en hier neergezet.

Tiuri, ik vind het allemaal wel prima. Hoewel ik vroeger veel vaker op Haarweb kwam, en graag meediscussieerde, vind ik er tegenwoordig eigenlijk geen moer meer aan. Ik fiets even langs de vrouwenpijler, de medicijnen, en hierlangs, maar post zelden meer. Alleen als ik zie dat er iemand echt advies nodig heeft, met name vrouwen, wel. Tenslotte heb ik zelf ook veel aan Haarweb gehad. Laatste weken post ik door iets meer tijd wat vaker, overigens.
Door bepaalde posters ontstaat gewoon voortdurend een vervelend sfeer, onderling respect bestaat niet meer. En eerlijk gezegd: een aantal heren heeft behoorlijke problemen met het omgaan met vrouwen en een nogal verwrongen beeld van het andere geslacht.

Als ik lees dat jij schrijft 'dat DHT Killer wel eens een beetje doordramt' dan heb je wat mij betreft nu al het understatement van het jaar te pakken.

Als ik gedrag van anderen herhaaldelijk hier moet gaan rapporteren (waarbij dat dan ook weer anders moet blijkbaar, want anders is het, zoals ik het nu begrijp, wel logisch dat er niets gebeurt en iemand straffeloos door kan gaan met zinloos om zich heen te trappen, is het voor mij wel over. Helemaal geen zin in. Ik heb DHT Killer inmiddels op de ignore list gezet.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 3 januari 2007 om 17:06
Georgie is offline   Met citaat reageren