Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2019, 18:23   #10
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Esteworld of kliniek veldhoven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ik ben bij Transhair geweest een kliniek die ik na research vergelijkbaar acht met Veldhoven,

Ik heb 3600 euro betaald voor 1750 grafts. Ik meen dat het bij esteworld altijd 2500 euro is ongeacht het aantal grafts?

Als je echt op safe wilt spelen zou ik naar Veldhoven gaan. Weinig klachten en prima resultaten en donors zie ik voorbij komen.

Ik zie ook heel veel esteworld voorbij komen. Zitten uitschieters tussen zowel positief als negatief. Levert ook bijna altijd kwaliteit af. Alleen je loopt gewoon risico met je donor die kan wat beschadigd raken als ik zo hier en daar lees.

Dus heb je een sterke donor en wil je 1000-2000 euro besparen zou ik zeker naar esteworld gaan. Is het geld niet belangrijk voor je dan zou ik op safe spelen met veldhoven
ik heb zojuist een offerte gekregen van Kliniek veldhoven waar ik op consult ben geweest en de prijs voor 3250 grafts gezet in twee dagen bedraagd 7850 euro.Heb ook een offerte van Esteworld vandaag binnen gekregen via mail voor 3500 grafts 2000 euro 3 overnachtingen excl. vliegreis. Voor de Acell behandeling extra 1250 euro.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren