Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2010, 12:55   #9
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door getekend Bekijk bericht
Beste haarweb leden.


Ik heb zelf een heel groot litteken op mijn hoofd, zie profielfoto en ben benieuwd welke leden al ooit een littekencorrectie hebben ondergaan?

Ik zou graag reacties krijgen met

1) Welke behandeling? Tricho closing, medische pigmentatie of tattoo, fue op het litteken
2) Door wie behandeld? Naam arts en kliniek of praktijk.
3) Foto voor en na de behandeling
4) Bent u tevreden over de correctie?


Via opzoekingswerk op deze forum heb ik al veel gelezen over correcties maar ik zou graag alles en overzichtelijk willen zien in dit onderwerp.


Ik wil zelf ooit een littekencorrectie laten uitvoeren maar wil dit pas doen wanneer ik echt zekerheid krijg dat de resultaten echt meevallen;
1)Heb in 2007 een littekencorrectie en heb 3 weken gelden medische pigmentatie op mijn litteken aten uitvoeren.

2)Malte Villnow laser Aesthetics Haarlem

3) Foto's zijn te zien bij mijn discussie medische pigmentatie op mijn litteken, mijn FUE behandeling 2000 grafts bij Pro Hair en rechtzaak aanspannen

3)Littekencorrectie heeft de situatie wel iets verbeterd, maar nog steeds een heel flinke jaap gebleven, maar wel iets dunner.

4) 3 weken geleden medische pigmentatie laten uitvoeren, bij kliniek van Irma Hulscher in Almere. Litteken is nu een heel stuk minder zichtbaar (heb m'n kop gemilimeterd). Wel was aan de linkerkant een donkere steep overgehouden. Naar de kliniek geweest en die hebben de streep een heel stuk minder gemaakt, d.m.v een kleurstof welke ook gebruikt wordt om tattoo's te verwijderen. Dit laatste werd keurig kosteloos door de kliniek gedaan. Ga over 1 maand weer voor een vervolgbehandeling. Zou eigenlijk maandag a.s. al gaan, maar dat gaat niet door, i.v.m. mijn werkzaamheden.

Laatst gewijzigd door vin79; 30 juli 2010 om 12:57
vin79 is offline   Met citaat reageren