Discussie: Loser van de dag
Los bericht bekijken
Oud 1 april 2020, 13:30   #3850
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Waar Henk zou Nederland zijn zonder al die gasmiljarden. Waar was Nederland tijdens de vluchtelingencrisis? Waarom is Italië de derde economie van Europa, geheel te danken aan de zwaarst getroffen regio's nu, Lombardije en Emilia Romagna.
Hoekstra heeft makkelijk praten, en dat alleen om te kunnrn blijven vissen in de vijver van extreem rechts.
Een Europese carrière kan die verder wel vergeten.
Dominees zijn het.
Ik geloof echt wel dat ze hard werken, harder dan ik waarschijnlijk. Het is alleen dat ze de balans tussen uit- en ingaven niet op orde hebben. En dat is volgens mij niet alleen te wijten aan het missen van gasinkomsten. Een pensioenleeftijd van 57 destijds in Griekenland was mooi, maar niet reëel. Ik vind het goed dat de EU er druk op heeft uitgeoefend om te zorgen dat die leeftijd omhoog ging.
Corruptie in landen als Spanje, Griekenland en Italië is ook een van de problemen die er voor zorgt dat het geld niet komt waar het zou moeten komen.

Ik vind dat we het samen moeten doen, daarbij hoort het opkomen voor de zwakkeren, maar dan wel met een goed gezamenlijk beleid.
Henk is offline   Met citaat reageren