Discussie: Enzymtec
Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2010, 10:48   #11
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Ja ik ben dezelfde als op het viva forum en ik vind niet dat ik mezelf tegenspreek, snap het ook helemaal niet waarom je dat vindt eigenlijk. Ik ben nog steeds teleurgesteld omdat ik er meer (lees sneller) iets van had verwacht en dat schrijf ik daar ook en dat je er niets van kunt vinden op het world wide web daar word ik ook niet echt geruster van. En mijn kin bevat nog steeds haar na een reeks behandelingen ondanks het wekelijks harsen.....Maar bij Enzymtec op de site staat duidelijk aangegeven dat zgn hormoonhaar meer behandelingen nodig heeft en ja dat is iets wat mij dan weer overkomt blijkbaar.

Hetgeen jij schreef maakte me nog sceptischer en ik heb ook nog contact gezocht met Enzymtec en we hebben goede afspraken kunnen maken, ik heb garanties gekregen zwart op wit dus uiteindelijk zie ik het nu wel allemaal. Bij de andere methodes heb ik dat nooit gekregen dus ik ben wel blij en nog steeds sceptisch zoals ik al schreef. Inmiddels al diverse mailtjes gehad van mensen waarbij het wel hielp en ook waarbij het niet hielp. Ik blijf maar hoop houden en als ik er helemaal vanaf ben meld ik dat hier wel.

En ik ga wekelijks heen om te harsen maar mijn bovenlip nu niet meer omdat er geen haar meer zit dus valt daar niets meer te harsen, dus tja het zal dan toch wel helpen nietwaar. Ook al zat er op mijn bovenlip voornamelijk donshaar, het is weg.....!

Van mijn kin ben ik nog lang niet af, er komt ook niet minder haar terug op 2 bepaalde plekken die nu nog behandeld worden, wel in mijn hals maar ook daarvoor geldt hetzelfde als mijn bovenlip. Dus ik blijf wel sceptisch maar ben wel meer kwijt dan met de andere behandelingen die ik heb gedaan....maar of mijn kin haarvrij wordt, dat is dus afwachten geblazen.


Inge

Laatst gewijzigd door zilverspar; 1 augustus 2010 om 11:32
zilverspar is offline   Met citaat reageren