Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2004, 12:05   #75
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door taxmina
beste eminem

ik geloof dat ik een van de weinige vrouwen ben die ook dit forum lezen, en met alle respect, ik zou je met liefde een flinke schop onder je kont willen geven.
Ik snap als geen ander wat het is om kaal door het leven te moeten, want ik sukkel er al 40 jaar mee ,dus ik heb wel wat ervaring zou je zeggen. {ik ben dus helemaal kaal}
Het is misschien een dooddoener om te zeggen: wat zeur je ,er zijn zat kale mannen en daar wordt niet vreemd van opgekeken,maar een vrouw met een kale kop wordt nagestaard op straat. Laat staan hoe een kind zich voelt, want kinderen onder elkaar zijn bikkelhard.
Ik stel je voor om eens op het "damesforum"wat te lezen misschien helpt dat wat om je een heel,heel,heel klein beetje met je "lot"om te kunnen gaan.

Sterkte taxmina
Natuurlijk is het bij vrouwen tig keer zo erg, maar vergeet niet dat mannen hier ook zwaar onder kunnen lijden. Dus om iemand: 'met liefde, een flinke schop onder zijn kont te geven'.... Ten eerste ken je het verleden van Eminem niet, dat hij een thread opent met 'zelfmoord gedachten' zegt waarschijnlijk ook wel genoeg. Waarschijnlijk niet, omdat hij zich zo ow.. zo.. lekker in de samenleving voelt. Misschien is hij wel jarenlang gepest, wie zal het zeggen, hij zelf?

Nogmaals met alle respect taxmina, mannen kunnen er ook zwaar onder lijden en plaatsen ook zij, hun gevoelens op dit 'mannenforum'
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren