Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2017, 07:57   #1494
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ja ik kan erg goed begrijpen dat als het bij je behandeling mislukt is, je er weinig vertrouwen meer in hebt. Je kunt het welicht dan (deels) weg laten laseren. Wat heeft het bedrijf zelf dan gezegd van je behandeling? Vinden zij het dan wel ok?

Ik heb Tatoo Bob, hierover gesproken. Zij zeggen tevreden te zijn met het resultaat. Wellicht dat dit te maken heeft dat deze mislukte Mhp een topresultaat is voor hun en ze het niet beter kunnen. Maar goed, volgens mij moet de klant tevreden zijn en niet degene die het plaatst. Het is mijn eigen stomme schuld geweest. Er werd gewaarschuwd om niet daar naartoe te gaan.
Daarnaast wisten ze blijkbaar dat ze geen kwalitatieve Mhp kunnen doen, vandaar de woekercontract. Zie onder mijn profiel. Ik moest ook iets van 7 keer behandeld worden, om te komen tot dit mislukte resultaat. Ik heb er dan ook geen vertrouwen meer.
Je zit met probleem en wilt dit verhelpen, vervolgens ga je naar een organisatie en betaal je Euro 2400 om van je huidige probleem een nog groter probleem te maken.
Slechtse keuze van mijn leven geweest...
Innovator is offline   Met citaat reageren