Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2017, 16:30   #1497
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ja ik heb uitvoerig meerdere keren advies gegeven om de haarlijn hoger te houden , ook aangegeven dat een te lage haarlijn onnatuurlijk kan overkomen , de haarlijn is bij deze ook 200% zijn keuze geweest , ondanks meerdere waarschuwingen en advies om dit niet te kiezen , maar uiteindelijk is klant koning , bij mij zit er geen limiet op de sessies , je kan touchups krijgen binnen de 12 maanden , wat je ook niet overal gaat vinden , sommige geven dit , sommige geven tot op 3 - 4 maand maar een touchup , ik ben er niet zo streng in...

verder deel ik de behandelzones anders in dan je normaal ziet , ik hanteer 4 x hetzelfde behandelgebied... de behandelzones zijn even groot ingedeeld waardoor de mensen meer krijgen , voor een betere prijs , beter kan het echt niet meer

dus voor die haarlijn daar heb ik genoeg dialoog over gestart voor we deze verlaagd hadden , maar gezien dit steeds een probleem was waarom hij nog touchups wilde doen heb ik het gewoon verder lager gemaakt , daarna was hij blij... dus je moet het bekijken van beide kanten...

@ innovator : thanks
Hi Wesley,

Ik neem aan dat follicle asthethics jouw bedrijf is? Nu kan ik me herinneren dat je ooit in een reactie hebt aangegeven dat je stukken goedkoper bent dan andere MHP bedrijven. Niet verkeerd bedoeld, maar ik zie zelf bedragen van 600 euro staan per behandelgebied. Dat is toch niet goedkoper dan gemiddeld?

Laatst gewijzigd door bedroefd007; 19 juni 2017 om 16:33
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren