Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2017, 19:59   #1498
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
De prijs is inderdaad best duur , nu zit het grote verschil in wat je krijgt ( behandeld gebied ) , kijk maar eens goed de zone indelingen van alle mhp bedrijven dan ga je het patroon beginnen zien...

de prijs is gewoon duur door de hoge reclamekosten en dat word doorgerekend naar de klant , dit is de grote reden waarom mhp zo duur is

het lijkt alsof je rijk word met die mhp maar ik verdiende meer met mijn nachtdienst bij mijn werkgever... de grote aanbieders die verdienen wel goed ( denk ik toch ) en hier betaald je de naam ook wat bij , wat normaal is want deze hebben ze ook moeten opbouwen... respect daarvoor...

in belgie heb je trouwens niet veel aanbieders in permanente mhp , hier is dit allemaal nog best nieuw voor de mensen... in Nederland lijkt dit al veel meer ingeburgerd en dus ook veel beter gekend wat minder klikkosten heeft voor er iemand overgaat tot het te doen

doe goed je huiswerk voor je mhp doet , want er zitten er ook tussen dat permanente makeup doen en dit snel effe erbij nemen , met situaties tot gevolg dat je nooit wil meemaken... iets te diep en je krijgt blowouts... of foute inkt en die begint open te gaan (expanden) , het is normaal dat het best duur is , het is expertise...

goedkope mhp is niet haalbaar anders kan ik er beter gewoon met stoppen , met een job heb je geen bedrijfskosten , belastingen , reclamekosten
mijn eindanalyse was = verhogen of stoppen want winst is er niet na de bedrijfskosten
de resultaten zijn wel goed , mede omdat ik steeds verder mij verdiep in deze materie , ik wou je gewoon heel eerlijk uitleggen waarom het zo duur is...

Overal vind je trouwens 680 per zone... + extra zone als de kruin te laag uitgedund is of als er fut of fue scars zijn... ik reken niks bij voor fue of fut scars als ze het hele hoofd doen , ook extra gebied rond de behandelzones vul ik bij als het nodig zou zijn , ik ben heel soepel in het oppervlakte dat ik behandel en dat waarderen de mensen wel erg... extra touchups binnen het jaar betaal je ook niet , je moet alles goed nakijken dan merk je het verschil beter op zowel op welk gebied ik opvul per zone als de prijzen... mensen dat offertes vroegen bij bedrijven waar iedereen zei : dit is minimum 5 zones rekende ik op 4 zones , alles bij elkaar bespaar je zo snel 800 a 1000€ en hier vind je dan het verschil...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 19 juni 2017 om 20:47
wesley1982 is offline   Met citaat reageren