Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2018, 23:27   #12
ClaraL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Ja, waarde webmaster, daar wil ik graag een bijdrage aan leveren.

Ik heb het namelijk opgegeven. Vorige week ben ik weer bij mijn haarwerker geweest en heb haar uitgelegd dat het pruikwerk (ik kan het werkelijk geen haarwerk meer noemen) nog steeds niet goed te dragen is. Ik wilde haar de ge?riteerde plekken op mijn hoofd tonen, maar dat interesseerde haar minder. Ik moest mijn eigen haar aan de achterkant maar weer in knotjes vlechten en dat als rem onderin het pruikwerk duwen. Uitgelegd dat die fase wegens mislukt al een tijdje achter ons lag.
Ze nam het pruikwerk ter hand en zei dat ze het zou aanpassen om de spanning te verminderen. Bij het weer aanbrengen voelde ik daar niets van, maar als dit niet zou werken had ze nog ??n oplossing. Zei ze.
Bij thuiskomst zagen we wat de aanpassing inhield. Ze heeft het deel onder de clips gewoon helemaal afgeknipt. Het ziet er absoluut niet uit, ik had dat zelf heel wat zorgvuldiger gekund. Op het oog al rampzalig, het is bijna een behaard keppeltje geworden.
Het belangrijkste probleem blijft, de clips trekken nog steeds aan mijn haren en de huidirritatie blijft. Trokken, want ik ben teruggevallen op een ouder haarwerk. Tot grote teleurstelling van mijn partner. Da?s nog extra kl*ten.

Oh ja, die ?allerlaatste oplossing? gaat er niet komen. Ze zou dan een PU plakstukje aan de voorkant innaaien. Wel, dan kan ze kiezen uit het lace-deel of het deel direct daarachter.
Beide mogelijkheden lossen uiteraard het probleem van het opkruipen aan de onderkant niet op, maar dat nog terzijde.
Op het lace-deel vind ik niet aanvaardbaar. Dat is er nu juist voor bedoeld dat het haar direct uit mijn hoofhuid lijkt te groeien. Dat verknoei je daarmee.
Brengt ze de plakplek verder naar achteren aan dan zal ik elke avond een deel van mijn eigen haar uit mijn hoofd trekken.

Ik voel me enorm bedonderd door deze Anko-gecertificeerde winkel. Zodra ik even tijd heb zal ik een gesprek hebben over een vorm van schadevergoeding. Zal wel niets opleveren, vrees ik.

Als ik iets voor jullie kan doen in het kader van klachtenbehandeling of hoe je dat ook wilt noemen zal ik dat niet afwijzen.
ClaraL is offline   Met citaat reageren