Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2018, 11:08   #13
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi Clara, wat een sof. Het lijkt me een goede beslissing om bij deze haarwerker je verlies maar te nemen (natuurlijk wel vragen om schadevergoeding maar er niet te veel energie meer in steken als dat zinloos is) en op zoek te gaan naar een beter adres. Daar ga je dan met je partner heen (zijn oordeel is blijkbaar belangrijk voor je) en dan zoeken jullie samen gezellig een pruik uit die mooi staat en lekker zit. Zoals hier al opgemerkt kan je voor onder de 300 euro echt heel mooie synthetische haarwerken vinden. Astrid had het over wefts, mijn ervaring daarmee is ook dat zulke pruiken luchtig zijn en prettig zitten. Bovenop kunnen ze een monotop hebben en/of front lace voor een (extra) natuurlijk effect, dat zijn dan de wat duurdere modellen. Gisela Meyer zit mij goed, Ellen Wille/Raquel Welch ook en ik ben zelf een fan van Jon Renau, die heeft Boelie dacht ik ook in het assortiment. Lekker uitproberen!

Ik vroeg me iets af, misschien heb ik er overheen gelezen, maar je hebt nogal wat haar van jezelf, doe je dit ook wel eens in een kapje of onder een band? Een tijdje terug las ik enthousiaste verhalen over zo'n band, die houdt je haar mooi glad uit de weg en het haarwerk bleef er goed op zitten. Is misschien prettiger voor je gevoelige hoofdhuid dan die harde harkjes die plaatselijk trekken. Aan een kapje kan je clipjes eventueel ook bevestigen zonder dat ze aan je haar trekken.

Succes, groetjes, Carla
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren