Los bericht bekijken
Oud 22 december 2011, 18:44   #15
Isabella1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2011
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door latitia Bekijk bericht
Niet doen zou ik zeggen... !! ze is alleen bezig met verdienen en verkopen.. en smeert je van alles aan..

Bianca vink de grootste oplichtster in het zetten van hairextensions!!!! NU OOK AKTIEF IN ALKMAAR, arnhem, delft, velp, gelderland!!

Ook bekend onder de namen: barbara's hairextensions, salon di capelli, coiffure royaume des fee, dreams of beauty en nu onder de naam hairextensionsnederland.nl.
Ik baal zooo erg dat ik dit lees!! Ik ben vorige week bij hairextensionsnederland geweest en mijn haar ziet er niet uit!! Het is een grote bos stro! Dit was in een flatje in Elst, ze zat voorheen in Tiel.

Maar ik heb de site van Dreams of Beauty bekeken en daar staat een jong blond meisje op de foto als Bianca Vink, maar de mevrouw die mijn haar heeft gedaan is veel ouder, dunner en heeft lang zwart haar (extensions..) Weten jullie zeker dat het dezelfde vrouw is? Dus dat die Bianca nu onder de naam 'Hairextensionsnederland.nl' bezig is?
Ik weet zeker dat ik opgelicht ben, daar ben ik wel uit. En ik laat het er niet bij zitten. Maar weet iemand of het wel dezelfde persoon is?

En ik probeerde de aflevering van Opgelicht te vinden waarin Bianca geweest schijnt te zijn, maar kon 'm niet vinden. Heeft iemand een tip?

Alvast bedankt allemaal!!

EN IK HOOP DAT ER NOOOOIT MEER IEMAND IN HAAR OPLICHTERS PRAKTIJKEN TRAPT!!
Dus even wat trefwoorden voor mensen die van te voren op internet zoeken voordat ze iets doen (slim!): Hairextensions, hairextensionsnederland, hairextensionsnederland.nl, Hairextensions Elst, hairextensions Elst, Bianca Vink, haarverlenging, haarverdikking...
Isabella1986 is offline   Met citaat reageren