Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2020, 16:50   #1
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Micro FUE 4500 grafts Visus Rotterdam

Hallo allen,


Ik lees al een tijdje mee met alle verhalen, waar ik veel aan heb gehad om mijn uiteindelijke keuze te maken. Ik vond dat ik toekomstige (en uiteraard ook bestaande) leden die overwegen om bij deze kliniek een behandeling te ondergaan i.i.g. mijn ervaringen en progressie te laten zien.



Ik ben een man van 40 jaar. Sinds 6/7 jaar is mijn haar steeds meer gaan uitdunnen waarna ik besloot om het te gaan trimmen (standje 0). Na een tijdje (ca 12 mnd) dit gedaan te hebben, heb ik toch de knoop doorgehakt om een transplantatie te doen. Mijn haar bevindt zich op een redelijk stabiel niveau qua uitval.


Iedereen kent wsch alle overwegingen wel, die ga ik niet noemen (voor ieder weegt elke overweging anders qua zwaarte). Op maandag aanstaande ga ik bij Visus Haarkliniek in Rotterdam een microFUE via de Sapphire methode ondergaan. Bij de intake was al duidelijk dat ik een zeer dichte en potente donorgebied heb. In goed overleg en advies toch gekozen voor de maximaal haalbare grafts voor mij, dit zouden er 4500 zijn. Ik zit nog een beetje met de verdeling, wellicht dat jullie kunnen helpen. Ik dacht zelf aan 2000 kruin, 2500 midden en voor.



Op maandag moet ik mij 7:45 melden en verwachting is dat ik 19:00-20:00 pas klaar ben.


Ik heb voor nu 1 foto geüpload, maar zal er meer uploaden van mijn beginsituatie en gaandeweg het herstel. Ik hoop deze post lang open te houden zodat ik de vorderingen kan laten zien en mijn ervaringen met het geheel en Visus met jullie kan delen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg _Before_IMG_3455.jpg‎ (140,8 KB, 984x gelezen)
Rouz79 is offline   Met citaat reageren