Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2020, 18:10   #7
Rayray4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2020
Berichten: 7
Geslacht:
3 maanden verder

Inmiddels 3 maanden verder, en de groei gaat sneller dan verwacht. De inhammetjes laten wat langer op zicht wachten, maar mijn tevredenheid is van een hoog gehalte. Kwaliteit van haar neemt toe en daarnaast zie ik het op de bovenkant steeds dikker worden. De resultaten zijn er veel sneller dan verwacht! Naast de goede begeleiding die er in het begin ook al was door de medewerkers van esteworl, kreeg ik ook veel persoonlijke aandacht over de voortgang van het proces. Het idee van integriteit en eerlijkheid die ik graag terug zie bij bedrijven als deze is voor de volle 100 % uitgekomen. De producten die ik gebruik zijn erg naar tevredenheid en daarnaast werkt de finasteride zoals mij is uitgelegd en beloofd naar behoren. Ik lees enkele negatieve reacties terug over esteworld die ik totaal niet snap of herken , want de begeleiding door hidde en margot van esteworld in ijsselstein was meer dan uitstekend. Ik raad mensen vooral een gesprek met hun aan om vervolgens zelf in te schatten wat goed voor hen voelt. Zoals ik al zei, ben ik daar zelf heel gevoelig voor en daarom des te meer overtuigd over de mensen die mij geholpen hebben bij esteworld.
Rayray4 is offline   Met citaat reageren